مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند
سرخط خبرها

آتش‌سوزی بیمارستان گاندی یک حریق عادی بود

  • کد خبر: ۲۰۸۴۱۰
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
آتش‌سوزی بیمارستان گاندی یک حریق عادی بود
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تصاویری که پخش می‌شد به علت نمای کامپوزیت ساختمان آتش‌سوزی را بزرگ جلوه می‌داد. با این حال این آتش‌سوزی یک حریق عادی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین نظری با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ روز پنجشنبه حریق در بیمارستان گاندی گزارش شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان به خوبی اطفا حریق انجام گرفت. باید بیماران به جای دیگری منتقل می‌شدند که از ۹۳ بیماری که امروز جزو پذیرش‌شدگان بودند، ۵۱ بیمار در بیمارستان حضور داشتند که همگی با هماهنگی شبکه بهداشت منتقل شدند.

وی با بیان اینکه اطفا حریق به صورت کامل انجام شد و تلاش آتش‌نشانان مانع شد که به ساختمان‌های مجاور سرایت کند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بود که تصاویری که پخش می‌شد به علت نمای کامپوزیت ساختمان آتش‌سوزی را بزرگ جلوه می‌داد. با این حال این آتش‌سوزی یک حریق عادی بود.

نظری با بیان اینکه وقتی حریقی رخ می‌دهد شهرداری به صورتی عمل می‌کند که مسئولان مربوطه از شهردار منطقه تا دیگر عوامل همگی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: آن‌ها خدمات جانبی و پشتیبانی از آتش‌نشانان را انجام می‌دهند و پاکبانان هم بعد از اطفا شروع به پاکسازی معابر می‌کنند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تانکر آب به اندازه کافی داشتیم و نردبان‌ها هم در محل بودند. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که در ضلع غربی این محل ساختمانی وجود داشت که دسترسی آتش‌نشانان را برای اطفا حریق سخت می‌کرد.

نظری خاطرنشان کرد: در مجموع حضور به موقع و امکانات و تجهیزات کافی در کنار تلاش بی‌شائبه آتش‌نشانان باعث شد تا حریق بدون هیچ خسارت جانی اطفا شود و خوشبختانه بیماران هم همگی به بیمارستان‌های معین منتقل شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->